Kalite Yaklaşımı

BASTA için kalite, sadece bir standart veya program değil; işe genel yaklaşımdır ve müşteri memnuniyeti temel hedeftir. BASTA müşterileri dinler, hızlı cevap verir ve güvene, saygı ve karşılıklı anlayışa dayalı ilişkiler kurar. BASTA sahip olduğu bilimsel altyapı ve mühendislik tecrübesi ile müşteri ihtiyaçlarını birleştirerek, yüksek kaliteli ve düşük maliyetli ürün ve teknolojiler sunacaktır.

Kalite Yönetim Sistemi: BASTA kalite yönetim sistemi Uluslararası Standardizasyon Örgütü ISO 9001 standardına göre kurulmuştur. Bu amaçla yine üniversitemiz araştırma merkezlerinden İSYAM tarafında oluşturulan ve uygulanan kalite yönetim sistemi altyapısı tarafımızca kullanılmaktadır. Bu kapsamda gerekli belgelendirme süreci için gerekli çalışmalarda yürütülmektedir.

Sistem Mühendisliği: IEEE Std 1220-1998 Konfigürasyon Yönetimi: MIL-STD-973; 10.007 ISO Kalite Yönetimi - Yapılandırma Yönetimi yönergeleri.

Yazılım Mühendisliği: IEEE / EIA 12207-1996; MIL-STD-498 Yazılım Geliştirme ve Dokümantasyon; J-STD-016-1995, ISO / IEC 9126, ISO / IEC 12.119 ISO / IEC TR 9.294.